Säsongen avslutad, dags att förbereda nästa!

Nu är handduken definitivt kastad. Inte blir det någon VC-avslutning för min del heller. Kan bara konstatera att skidsäsongen är helt över för min del, sånär som på något fint skarpass efter påsk kanske. Just nu gäller det att se de små sakerna som skänker glädje i tillvaron. Som till exempel att snön ligger djup i södra Sverige, och att det ser ut som att cup-premiären i orientering kommer att skjutas en bra bit framåt våren. Tränar det jag kan så länge. Alltså rehab och CF. När viruset väl släpper gäller det att ha fötter som tål mycket och stenhård löpträning för första gången på många år. Även kosten och sömnen är saker är saker jag prioriterar extra för att komma tillbaka lite snabbare förhoppningsvis.
Alltså är det god natt som gäller nu!!
Gratulerar även Grabben till hans utomordentligt fina lopp idag. Och viktigast av allt, han kissade på strömnäsarna ;)

Kommentarer
Postat av: Erixon

ja fan nu är de dags att bli frisk! och tack:D

2010-03-11 @ 08:07:48
URL: http://erixonf.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0