Jahapp

Nu är det klart att det inte blir något JSM för mig. Den konstiga känslan i låren härstammar troligen från ett skumt virus som helt förhindrar träning av hög intensitet. Inga egentliga sjukdomssymtom, förutom en sjuklig mjölksyrebenägenhet i kroppen Även världscupfinalen hänger mycket löst. Skulle tippa att oddsen är 5-95, för-mot, och då är nog ändå dessa odds något av önsketänkande.
 
Kan inte beskriva min besvikenhet med ord just nu. Efter uttagningsfloppen tidigare i vinter har jag laddat och fokuserat all träning på ett enda lopp, 10 kilometer skate på JSM. Just snygg tajming att däckas av ett virus veckan innan. Denna otursförfyllda säsong fylld av "stolpe ut" har verkligen fått sin krona på verket. Inte blir det bättre av att normal träning inte är att tänka på. Mitt normala liv går inte att leva just nu. Vad gör man då? Jag vet inte...

I feel my world shake
Like an earthquake
Hard to see clear
Is it me? Is it fear?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet vad man gör då. Man har frågestund!

2010-03-09 @ 13:36:59
Postat av: Anonym

justde om du inte kan skriva om träning så är de lika bra å ha en frågestund.



FÖRFAAAN på tiden...........

2010-03-09 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0