Frankrike imorgon!!!!

Dom senaste veckorna har varit tunga, riktigt tunga. Viruset(?) har varit ihärdigt. Senaste veckan har det känts något bättre dock och imorgon bär det av till Frankrike på träningsläger!! Kan bli ett redigt fiasko, men den risken utsätter jag mig gärna för. Pallar inte att dryga en vecka till i byn utan träning. Nu bär det eller brister det. Och brister det så kan jag ändå få grym teknisk träning!!
Terrängen vi ska träna i är verkligt utmanande, ja rentav mytomspunnen för att den är så extremt svårorienterad. Har faktisk tjuvtränat i terrängen redan via CF. Redan många spikar där. Får se om den verkliga terrängen är lik den i spelet...
Clermond Ferrand heter förresten stället vi ska till.
I helgen fick jag trevligt besök gånger två i Kalix. Jojje bodde hemma hos mig i samband med DM-tävlingarna i längd. Riktigt trevligt att träffa den gamle räven. Agerade även coach under lördagens distanslopp, och enligt vissa fick jag faktiskt väl godkänt för min insats. Ett tag efter Jojje dragit ringde Grabben och kom förbi tillsammans med Madde. Lyckades få snålskjuts till byn och dessutom en god burgare i Börtis på köpet. Riktigt lyckat :P
Har redan packat klart faktiskt!! Vilket inte är normalt för mig...
Har packat ner kameran så det kan mycket väl tänkas att några bilder från lägret dyker upp här så småningom.
Adieu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0