Nu är det över

Den 11:e juni tog den slut, min tid som elev vid Älvsby gymnasium och vid skidlinjen. Mina år i byn har varit riktigt bra på det stora hela och det är inte utan att det var lite smått sorgligt att det tog slut så plötsligt. Samtidigt kan man väl säga att jag har lärt mig det mesta som går i Älvsbyn och att jag nu ser fram emot och är redo för nya utmaningar. Förhoppningsvis blir ett miljöombyte positivt för mig såväl idrottsmässigt som för livets övriga aspekter. Dock kommer byn alltid finnas kvar i mitt minne och än på några år tror och hoppas jag att de på skidlinjen inte kommer slippa undan min närvaro helt ;)



Sommarlovet rullar på och det gör även mitt sommarjobb som kartritare. Träningen flyter också på fint. Har med hjälp av släggan och städet lyckats justera mina ol-skor så att jag i framtiden kommer slippa undan de hälsmärtor som det senaste året har drabbat mig titt som tätt under de ljusare årstiderna. Känner inte heller av smärtorna i sätesmuskulaturen som har plågat mig hela denna vår. Så just nu kan jag i princip kalla mig skadefri för första gången sedan mars. Nu lever verkligen hoppet för topprestationer under höstens SM-tävlingar och kanske även under O-ringen igen!! :)

Bjuder på en karta från gårdagens klubbträning nedan.


Nu ska jag ut och köra lite röjsåg!!
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0