Jobb

Jobbar på relativt hårt som kartritare nu. Det är rätt nice, om man bortser från alla mygg i skogen. Tur att jag har investerat i en mygghatt iaf. Nackdelen med jobbet är att jag inte hinner med lika mycket träning som förra sommaren. Trots det känns formen rätt så okej. Idag flyttar jag ut till stugan ett par dagar, innan det är dags för denna sommars första längre orienteringsresa. På lördag bär det av till Sälen Junior Camp!! Tror det blir ett mycket givande läger, blir skönt att leva lite lägerliv och komma ifrån jobbet ett tag.

Tveksamt om det blir någon mer uppdatering före jag drar till Sälen. Där kommer det förmodligen produceras material till flera inlägg iaf :P
På återseende. 

Kommentarer
Postat av: vb

har du dött?

2010-07-13 @ 09:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0