Maktkamp

Dagens träningspass blev en kamp mellan mig och vädrets makter. Alla skoteråkare som inte far ut så fort det biter lite i kinderna spelade också en biroll i denna maktkamp. Hade planerat att köra ett skapligt långt skidpass på skoterleder. Efter att ha plumsat runt ett tag vek jag dock ner mig och avbröt, besegrad av vädret tvingades jag till en tillfällig taktisk kapitulation. For hem och bytte löpskorna sen krossade jag vädret i rond två! Så man kan säga att det blev oavgjort ;)

Har även hunnit med ett besök i Luleå idag. Där upptäcktes även en grym pizzeria!! Efter en snabbkoll i träningsdagboken nyss kan jag bara konstatera att året 2010 har inletts bra mycket bättre än 2009 avslutades!! Det går bra nu. God natt.

Kommentarer
Postat av: Erixon

va för pizzeria??

2010-02-01 @ 11:35:49
URL: http://erixonf.wordpress.com/
Postat av: Waller

Toscana!!

2010-02-01 @ 17:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0