Brons

Så var masstarts-SM avklarat. Efter ett i det stora hela stabilt lopp lyckades jag slita åt mig en bronsblecka. Helt nöjd är jag inte riktigt då det bara fattades 40 sekunder till guldet. De flesta av dessa sekunder la jag dessutom bort på ett mindre bra vägval. Var dock skönt att kunna ta hem min bronsduell i slutet mot Blomgren.

Har även varit på prisutdelning och käkat medaljfika idag. Det var gott!! Dock gillar jag smaken av guld mer än brons ;)

Väderleksprognosen har ändrats en aning under dagen och det verkar som att det kan bli tävling imorgon, trots att det tidigare sett mörkt ut. Även om jag vill påstå att dagens hävdade -16 snarare var -20 på vissa ställen. Fick betala mitt brons idag med ett alltjämt totalt avdomnat långfinger samt en tävlingshosta som inte är av denna värld.  

Får passa på att gratulera alla andra jag känner som också har lyckats bra idag. Ingen nämnd ingen glömd!

Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera!

2010-01-13 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0