Underbart

Här i Älvsbyn är det tydligt att skidåkning är mer än en kamp mot konkurrenterna, det är lika mycket en kamp mot kung Bore. Att besegra denna kung är dessutom bra mycket svårare än att kissa på konkurrenterna, rent av omöjligt. Då kung Bore befaller gör man klokast i att lyda och anpassar sig, eller så tar man på sig alla kläder man äger och trotsar honom ;)
Det senare försökte jag mig på idag. Blev ett fint intervallpass i minus 22. 5*8 minuter tröskel.
Kvällen ägnades åt dels ett återhämtningspass inomhus på stålhästen, men framför allt åt herrarnas stafett!! Så underbart. Är dagar som den här man känner en smula stolthet över att vara svensk. Underbart att den svenska stafettförbannelsen är bruten och att den 21 år långa ökenvandringen äntligen är över.
Nu lär jag sova. Hockey i arla morgonstund imorgon :)
Förekommer en hel del påtryckningar om en töntig frågestund. Dock väljer jag gärna att fortsätta köra den "hemlighetsfulla" stilen ett tag till. I alla fall så länge som det bara är anonyma retards som kommer med påtryckningarna... ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Taget ur svenska akademins ordlista: "retards- de som är dumma nog att inte ha en frågestund. liknande synonymer: Simon Waller"...

2010-02-25 @ 17:32:13
Postat av: Anonym

justde ha en frågestund annars slutar jag läsa din blogg

2010-02-26 @ 08:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0