Anpassning

Det är verkligen skönt att ha ett tunnt schema som tillåter en viss flexibilitet. Idag var jag till exempel grymt trött vid frukosten att jag bestämde mig för att sova fram till lunch. Efter den powernapen var jag pigg och glad igen. Helt oslagbart att kunna anpassa dagen fritt efter känsla! 

Dagens pass var ett skidO-pass och en skapligt lång jogg med VB. Skönt att få med mig lite sällskap på ett löppass för en gångs skull! Nu har jag precis avslutat en fika. Shell kanske inte har världens bästa priser, men grymt gott fika har dom iaf :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Att stretching är överskattat? Du låter preciiis som min kära idrottslärare stenling, jag håller inte med på nått sätt alls :) dendär träningsvärken berodde nog mest, enligt mig, på att han förbjöd mig att stretcha!

2010-02-05 @ 14:09:22
URL: http://emmakaa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0