Mot Uppsala och säsongsdebuten

Även om jag för närvarande är rätt så otränad ser jag verkligen fram emot säsongsdebuten på Uppsala möte. Löper H21E i samband med lördagens medel och söndagens lång. Står dock över fredagens nattävling, då jag för närvarande inbillar mig att jag inte pallar att tävla tre dagar på raken...

Idag har jag tränat, packat och även brottats med diverse datastrul. Finns få saker som gör mig lika less som krånglande datorer. Körde ett relativt lugnt löppass idag. Löpte med god teknik och lät bena jobba av sig själva. För den statistikintresserade säger diagrammet mer om dagens träning.



Är få samhällen där man kan löpa ett helt pass längs centrala bilvägar och bara behöva ett stopp för att vänta på bilar vid vägövergång. Det är en fördel med Älvsbyn ;)

Måste finjustera packningen, bara en timme till tåget går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0