Slipper man skämmas nu?

Äntligen börjar man närma sig ett löptempo som man slipper skämmas för. Satte nytt pers idag på 1500 meter. 4.30 lyder det prydliga rekordet. Är faktiskt skapligt nöjd med tiden, speciellt med tanke på att jag förmodligen har ytterligare en växel att lägga. Var då inte alls särskilt stum efter målgång. Med tanke på hur nära SM är så var det nog lika bra att löpa lita defensivt. Ja just det, ni kanske undrar varför jag jag sprang 1500 ikväll? Skidlinjen hade friidrottsmästerskap och jag kände att det var lika bra att rasta mina fina löparshorts lite grann :)

Kan dock nämna att jag gott kan skämmas över övriga grenar i detta mästerskap. Kulstötningen var en riktig mardröm. Lyckades dock klämma mig förbi den ståtliga Calle Hå med 4 cm i sista stöten ;)

Idag har jag dessutom haft detta läsårs första lektioner. Hela två stycken!! Men en var cirka fem minuter lång :P

Men nu lär jag sova eller iaf snart. Extra viktigt med god sömn för att hålla sig frisk i dess sjukdomsintensiva tider.

Med önskningar om en god natt till er alla.


Kommentarer
Postat av: Nordebo

I ditt läge skulle jag inte sluta skämmas, nej.



Med tanke på att WR är på 3.26.00 och du sprang på 4.30.00 är du alltså 01.04.00 efter vilket uttryckt i procent är hela 31 % sämre.

2009-09-09 @ 20:21:47
Postat av: Waller

Jo men jag heter inte Hicham, är inte afrikan och sprang för första gången på bana detta år igår.

2009-09-09 @ 21:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0