Sista färden

Var det idag för mina gamla fina silversalomonpjäxor. Okej dom är inte så fina längre, men gamla det är dom. Ända sedan H14 har de hängt med, även om de senaste säsongen degraderades till rullispjäxor. Nu går dom dock i graven, och det var verkligen på tiden. Idag orsakade de en vådlig krasch på rullskidOintervallerna. Resultatet blev en väldigt fet och blå tumme och en uppskrapad arm. På detta olycksaliga pass knäckte jag även KE:s stav. Då insåg jag att det passet inte var något för mig och bröt genast. Vem vet vad som hade hänt om jag hade fortsatt? Det vill jag inte ens spekulera i...

Blev dock två kortare löppass dessutom. Så man fick sig sin beskärda dos träning även denna dag!!


Dagens pose på riktigt hinkenmanér nere i tvättstugan.
Man kan ha roligt nere i en tvättstuga tillsammans med en kamera och calle h...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0