Packning återigen

Nu packar man så stolsryggsäcken igen. Nu bär det av mot lång-SM och jag är taggad till tänderna. Om det var en terrängtyp jag inte kände till på medeln så är det snarare raka motsatsen nu. Känner mig bekväm i terrängen i närheten av Idefjorden och formen är god. Nu smäller det. Eller rättare sagt i kvalet på lördag och framförallt i finalen på söndag. Långdistans är min grej!!
Tävlingarna kan följas här.

Mmmmm, otroligt go terräng väntar :)

Kan tillägga att denna dag har jag varit fotbollscoach under skidlinjens match mot skol-if. Vi eller rättare sagt mina skidkompisar var nära att skämma ut skolans samlade fotbollselit. Dock klarade sig skol-if undan med blotta förskräckelsen och kvitterade med hjälp av ett slumpmål i slutet. Men det är skidåkarna som går raka i ryggen efter denna batalj. Tror knappast att fotbollsspelarna skulle kunna matcha oss i en skidstafett...


Kommentarer
Postat av: Tea

Haha ;) precis. Nej, faktiskt så blir man grymt osmart av att vara i USA. Man har liksom ingen koll på omvärlden (den ENDA nyhet som nått mig här är att Michael Jackson har dött!) och den enda matte jag räknar är när jag räknar ihop vad mina små konstiga mynt är värda :S. Under mitt år här måste jag ta 6 credits (ca 10 högskolepoäng, hur mycket nu det är) och har jag tur så hittar jag någon mattekurs eller nå. Fast det kommer säkert att bli någon annan skit ;).

2009-09-18 @ 02:14:42
URL: http://teaeriksson.blogg.se/
Postat av: emma

jo den var helt klart sevärd, ett måste om man sett män som hatar kvinnor :) rekomenderar dock att inte se den mitt i natten en torsdagskväll..

2009-09-18 @ 02:34:56
URL: http://emmakaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0