Inställt

Skulle ha haft laktattest idag. Det blev dock inställt. I övrigt har dagen varit händelsefattig. Tog en rejäl sovmorgon efter att ha kommit hem föööör sent igår. Satt/låg på Kallax och väntade i sisådär 3 timmar på min skjuts till byn. Det var drygt vill jag lova, och inte blev det bättre av att batteriet i MP3n tog slut ungefär vid halvtid.
Istället för den inställda laktatesten blev dagens träning ett lugnt varv spring17 istället. För er som inte vet vad spring17 är så kan jag informera om att det är en fin och varierande löprunda här i byn. En runda som rekommenderas varmt för den löpvillige :P

Nu ska jag undersöka vad alla andra här på folkan gör denna kväll. Blir nytt försök med laktattestet imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0