Administratör

Denna helg har jag mest tillbringat vid datorn, där jag har försökt administrera en stor beställning från staterna. Idag knöt jag slutligen ihop säcken och fick iväg beställningen. Så nu befinner sig 6 par fina skor och ett par t-shirts på väg mot Sverige och folkan!! Har även hunnit med ett par fina träningspass. Igår ett halvhårt löppass, där jag kände mig snabb och idag ett orienteringspass där jag var snabb. Inte sprang jag särskilt mkt fel heller, rättare sagt ingenting. Formen är nog bra inför SM, men peppar peppar. Nu måste jag verkligen se till att hålla mig frisk. Dagens karta bjuder jag på nedan.

Ytterligare en fördel med årets schema är att jag, om jag vill, kan åka till Älvsbyn först på måndag morgon eftsom jag inte har några lektioner på måndag. Så jag är alltjämt kvar i Kalix. Men imorgon bär det av mot bojn och en ny vecka där.


Kommentarer
Postat av: carl

från skidgym vart det 25 par förra året :)

2009-09-06 @ 23:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0