Planering och spekulering

Fortsatt förkyld, kan inte träna. Som tur var kan man ju göra annat nyttigt, som att räkna matte breddning. Om man nu kan kalla det vettigt. Känns rätt ogivande faktiskt. Matriser är alldeles för enkelt, känns som att jag bara sitter och skriver siffror som en robot i mitt block utan den minsta tankeverksamhet. Ska väl vara tacksam att det är enkelt egentligen, så att det går fort att stöka undan. Men att sitta och plita ner siffror som en hjärndöd för hand är inte alltför exalterande.

Det andra vettiga jag gjort är en träningsplanering för de närmast kommande 2 månaderna. Tror den blev riktigt bra, fast helt säker kan jag ju inte vara förrän om två månader. Återstår att se om coach Norén sågar den eller om han höjer den till skyarna. Förmodligen ligger väl sanningen någonstans mitt emellan.

Blev en klassisk french hotdog nere på shell även denna kväll och som vanligt smakade den riktigt bra. Tyvärr sprack brödet. Fattar inte riktigt hur jag kan vara så klantig. Får bli nattens stora fundering. För nu är det hög tid att göra natt!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0