Första skidpassen i byn!!

Igår och idag har byn bjudit på årets två första inhemska skiddagar för min del. Tyvärr slaskar det nu, så det kommer nog tyvärr dröja ett litet tag innan det är åkbart igen. Man kan ju hoppas att det inte blir någon lång väntan. Under tiden kan man ju nöja sig med den lilla aptitretare Kung Bore bjöd på. Förhållandena igår var faktiskt riktigt bra borta på skogsvägen i den nyblivna skidmetropolen Husavan. Bjuder även på några bilder som appertif för den snökåte. Håll till godo!!


KE bjöd på en riktig stilstudie.


Man blir törstig av att åka skidor på riktig snö.

Just nu är det tvära kast för min del. Från skidåkning i Ramsau och Byn till orientering i Falun. På lördag är det avslutning i Silva Junior Cup. Ska göra allt för att försvara min 27e plats och kanske även förbättra den något. Var dock länge sedan sista orienteringspasset och jag springer helt utan press. Vem vet? Det kanske är precis vad jag behöver. Får i alla hoppas på att höghöjdsformen är med mig :)

Ska även bo hos Nordebo i helgen. Den här helgen har potential. Kan bli epic, eller något i den stilen.

Kommentarer
Postat av: Nordegrill

Nyblivna var väl att ta i! Minns hösten -99 eller om det var -00 när jag åkte i Husavan och skulle skata men hade packat fel skidor och fick åka skate med klistervalla!!

2009-10-15 @ 20:53:31
Postat av: Nordegrill

Nyblivna var väl att ta i! Minns hösten -99 eller om det var -00 när jag åkte i Husavan och skulle skata men hade packat fel skidor och fick åka skate med klistervalla!!

2009-10-15 @ 20:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0