Vill bo närmare Falun...

Ibland känns det tungt att bo så pass ocentralt i Sverige som jag gör. Denna dag är en sådan dag. I Mora har mina lagkamrater i junislandslaget haft klädutdelning och jag sitter här uppe i norr och väntar alltjämt på mina kläder. Rykten berättar om underbara kläder. Framförallt om en vit kreation av årsmodell 2006 som förmodligen kan få vilken skidintresserad person som helst att svälla av avund... ;)



Längtar verkligen efter att min klädleverans, tyvärr kan jag nog få vänta ett tag. Men den som väntar på något gott...

Till dess är det bara att sköta träningen som normalt. Blev ännu ett underbart pass på min vita järnspringare nere i folkangymmet. Dock bara 2.10 denna gång. Är less på pissig alternativträning, vill ha snö nu. Vill åka skidor. Vill sväva fram på perfekt manschester. Vill susa ner för underbara smalspår. Vill ta de perfekta vägvalen. Vill göra det perfekta loppet. Vill vinna!! Dock måste jag visa tålamod nu. Allt det där kommer så småningom (förhoppningsvis).

Kommentarer
Postat av: Norde

Falun har allt; grillen, tonken, lugnet.

sa jag tonken

2009-11-18 @ 23:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0