Onsdag

Tränat skapligt idag, eller iaf hyfsat för att ha en stressfraktur i metatarsale V. Brände av en dryg timme cykel kombinerad med skidOteknik imorse och sedan blev det ett pass stakning i undebara Stockfors. Var underbart att träna första passet i Rumänien idag. Inte fysiskt då, men mitt psyke var på plats!! Har även fattat beslutet att från och med idag lämnas inget åt slumpen förrän det gäller i Februari. Bland annat har jag inspirerad av den senaste JVM-kungen börjat lyssna på finsk hårdrock idag!! Detta är bara en sak som jag gör för att optimera allt med tanke på Rumänien. Andra saker är hemliga, men en annan sak är att sköta min sömn. Så nu är det dags att sova sött.

Kommentarer
Postat av: Admin

du är kär.

2009-11-12 @ 19:36:48
Postat av: Kristina N

Hej hå!

Jag blev lite nyfiken på att höra din motivering till att börja lyssna på finsk hårdrock som en del i "att optimera allt med tanke på Rumäningen"?

2009-11-12 @ 21:51:18
Postat av: Waller

Intressant fråga Kristina!

Det har ju fungerat bra för en del före detta JVM-deltagare ;) Så jag plockar med mig vissa saker lite här och där från olika förebilder och designar min egen modell. Så råkar det även bero delvis, eller till stor del på att jag tycker att en del finsk hårdrock är riktigt bra.

2009-11-12 @ 23:33:40
Postat av: Kristina

OK



:)

2009-11-13 @ 15:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0