Lägerperiod inledd

Nu var man så på plats i Arvidsjaur. Gårdagens späckade föreläsningsdag i Boden var lyckad. Peter Öberg hade mycket vettigt att säga och dessutom fick jag några personliga tips då vi delade bord i samband med middagen. Är inte varje dag man käkar middag med en totaltrea i världscupen!! Mycket trevligt var det.

Dagen har varit lyckad så här långt. Tyvärr har jag bara hunnit med ett pass, men det blev desto längre. Klockan stannade på 3.20. Under passet tog jag även min skidO-oskuld för denna säsong. Det var riktigt roligt! Spåren är faktiskt ganska hyfsade, speciellt med tanke på den ringa snömängden. Ska snöa inatt. Hoppas det kommer mycket!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0