Gårdagen, en resdag

Gårdagen var en riktig resdag. Först bar det av till boden för att skjutsa den körkortslösa duon Marbe och KE till sina Vo2-tester. Under tiden de testade passade jag och mitt sällskap, Calle H, på att köra ett fint löppass på Pagla. Efter avklarade tester bar det av med hjulförsedda plåtskåpet (folkanbussen) hem till byn igen, efter ett kortare lunchstopp på MAX i Boden.



Efter middagen blev jag hetsad till att dessutom dra med till Piteå och klämma ytterligare lite skidtimmar, på slingan de har där. Så vidare fin var inte slingan men när man väl vant sig vid gruset i spåren gick det rätt fint att åka :P Efter en hastid hemfärd med lite hejaklacken alá HippHipp, var det dags för traditionsenligt måndagsfika. Dagen avrundades sedan med lite gym och en äkta finnjogg!!


Efter 0.49 kommer den grymmaste!!

Dagens timkåtaste: CH, som var nöjd över att ha tränat en minut mer än mig denna dag!!
Dagens parkering: Jag, se bilden ;)
Dagens mest stressade: Ulkan, som inte ens hann sickla skidorna innan det bar av till Piteå :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0