Förnuftigt

Blev inga intervaller för mig. Tog mitt förnuft till fånga och körde bara ett distanspass. Riktigt nice nu då dom börjar få till spåren riktigt bra och lägga till nya slingor dag för dag. Var faktiskt riktigt fint. Pumpade även en hel del smalspår för att slipa på åktekniken. Det var riktigt kul och tiden gick snabbt. Var även en hel del renar ute i skogen. CH var med om en "nära-döden-upplevelse" när han höll på att bli översprungen av en hel renflock.

Tidigare nämde CH stod även för dagens fail. Jag tillät honom att göra en LITEN röd hand på min rygg och han lovade att inte ta i så mycket. Dock tog han i för kung och fosterland och drämde till. Ironiskt nog var det CH som fick mest ont, även om jag blev lite röd ;)
Tyvärr belv handen även ganska misslyckad, så han failade verkligen...
 

Mina kamrater på skidlinjen lyckades även krossa Lycksele skidgym i en prestigefylld innebandymatch, ivrigt påhejade av bland annat mig. De var inte ens nära att hota oss egentligen. Riktigt gött!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fan vilket rövlurv du har

2009-11-24 @ 22:56:36
Postat av: Anonym

hur pumpar man ett smalspår?

2009-11-24 @ 23:03:31
Postat av: Ulkan

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!

2009-11-25 @ 11:40:49
URL: http://orienterare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0