Besök

Denna dag inleddes med ännu ett stakpass. Spåret norr om Korsträsk är faktiskt riktigt fint. Fina backar som man skulle kunna pumpa riktigt fina skateintervaller i, tyvärr kan jag inte pumpa några sådana. Kan även informera att vi bjöds på en underbar soluppgång och tyvärr även kalla tår pga vädret. Tyvärr var ingen kamera med mig på passet annars hade jag garanterat kunnat bjuda på några najsiga bilder.

Ikväll har jag träffat Nordebo som är på besök i byn just nu. Han lärde mig mycket. Bland annat hur man simmar korrekt, tyvärr var jag nog ingen vidare elev. Eller som Nordebo uttryckte det: "Det ser inte ut som att du simmar, det ser ut som att du håller på att drunkna". Sen drog vi på hockeykväll på forum där han lärde mig dricka kaffe. Om man nu kalla det kaffe. Var nog snarare socker och mjölk med lite svart i :P
Övrigt värt att notera från kvällen är att Djurgårdens målvakt hade 33,3 i räddningsprocent i andra perioden och att Polsson lyckades köra fel på väg till forum!

Nu är det dags för lite kvällsstyrka innan John Blund förhoppningsvis knackar på min dörr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0