10 km

Dagens klassiska mil var ganska bra faktiskt. Bra i 7-8 km iaf, på slutet blev man lite trött, men det ska man ju vara då man plågar kroppen tills man nästan spyr. Stum Björn var inte långt borta på slutet, men han hann aldrig bita mig ordentligt. Blev en 41a plats för mig. Inte så mycket att snacka om egentligen, men med tanke på min träningsbakgrund i klassiskt denna säsong är jag nog ändå ganska nöjd. Annars görs inte mycket, nyss såg vi en film som var ganska grym, Crank. Eller iaf om man gillar actionspäckade rullar. Skönt med en film som inte kräver så mycket tankeverksamhet när man ser den. Fick dessutom åka på ett par legendariska skidor idag, ett gammalt Niklas Jonsson-par, numera i coach Uffes ägo. Dom gick fint. Imorgon väntar sprint, får se hur den gamla kroppen mår då. Målsättningen får väl vara att gå vidare, men det kan bli tufft. Dock måste man ju satsa offensivt då man står på startlinjen, annars är det ju ingen idé att vara med. Kanske borde försöka skriva något roligt också men det orkar jag inte nu. Är alldeles för trött just nu...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0