Fin dag

Dagen har förflutit bra. Den inleddes med morgonjogg före frukost, sen skola och sen ett pass skidor. Skidpasset var underbart, solen stekte, skidorna gled lätt och jag åkte i uppkavlade tights och kortärmat. Det enda som var mindre underbart var min krasch. Den något isiga snön var ganska hård, vilket ledde till att mitt balansfel resulterade i näsblod, skrapsår och blodiga ABK-tights. Sedan följde ytterligare skola, gjorde ett religionsprov som var enkelt. Tvn har även bjudit på VC från Stockholm idag, slottsprinten. Var inte lika skitig snö i huvudstaden som förra året i alla fall, då såg det tråkigt ut. Under kvällen har dagens tredje träningspass genomförts löpintervaller + styrke. Kanisbacken var fin att löpa i. Folkangymmet var ryssigt att gymma i (som vanligt). Sammanfattningsvis en bra dag, med drygt fyra timmar träning.

Imorgon bär det av på någon grej på LTU, hela dagen. Kan bli skoj, eller tråkigt? Är inte helt säker på vad jag tror....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0