Jag är int bitter

Jaha, då har man lyckats klanta sig igen. På dagens sprint hade någon råkats slita ner en kontroll. I 40 sekunder grävde jag i snön och letade kontrollenheten men hittade den inte och åkte vidare. Skandal, och egentligen borde väl klassen ha strukits. Det blir ju så j.vla orättvist. Kan säga att jag inte var ensam om denna åsikt. Nästa gång jag startar först kanske man skulle slita ner kontrollen och slänga iväg den? För det verkar ju ändå inte ge några konsekvenser...

Nä, nu ska jag väl försöka vara lite mindre bitter. Det är ju ändå rätt trevligt här i stuga 3. Lagom mycket skitsnack. Vi körde vilse i Östersund nyss. Är ju enkelriktat överallt. Så för oss från "landet" var det inte så enkelt. Ryssen gjorde en fin parkering mitt framför hemköpsentrén. Dessutom blev han kåt då vi såg ryssar på stan. Niklas hittade några fina "utländskor" på Hemköp. De skrattade ganska mycket och gav oss kåta blickar.



 
Don't worry, be happy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0