Åt alla kartnördar där ute

Dagens pass bestod av en långdistansbana skidO. Banan mätte knappt en mil och innehöll många ganska kluriga vägval. Gick bra, var pigg och gjorde bara två mindre bra vägval som man tappade några sekunder på och en felåkning på 40-50 sekunder. Var nästan 7 minuter före CH och ytterligare 7 minuter före Armasjärvis stolthet. Nedan finns kartor med mina vägval inritade, om det nu finns några kartnördar som läser den här bloggen...

     
Varv 1                                      Varv 2

Imorgon är jag ledig från skolan. Eller ledig och ledig, vi fick självstudier. Vilket oftast innebär inga studier. Resten av kvällen ägnas åt lite vanliga folkangrejer. Kanske även lite vallning. Någon som vill följa med och valla lite? ;)


Kommentarer
Postat av: Armasjärvis Stolthet

Jag är kartnörd och jag läser din blogg! :D

För övrigt så skyller jag utklassningen på för-mycket-kläder-på-mig vilket resulterade i en hålla-på-att-svettas-ihjäl-situation, och på dålig form. :P

2009-01-21 @ 15:34:14
Postat av: Danne N

Kartor=livet

2009-01-21 @ 17:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0