Snart ryker det

Nu är det snart äntligen dags, skägget ska åka åt fanders. Fick medhåll av några stycken att jag är värd en rakning så snart försvinner mitt skägg, eller fjun kanske är ett bättre ord? Det enda jag väntar på nu är att någon (Najk) ska föreviga det efterlängtade ögonblicket. Måste dock raka mig senast innan morgondagen, då skulle tydligen någon reporter från PT, även kallat paltbladet om coach får bestämma, komma och göra en liten intervju. I och för sig är inte en intervju i PT något märkvärdigt, dom skriver ju vad som helst som händer i Pite Älvdal. Fast att dom skriver om mig är ju lite överraskande, med tanke på att jag representerar en Kalix-klubb. Eller har ju trots allt bott 2,5 år i byn nu, så det kanske inte är så konstigt ändå.

Dagen i övrigt har varit ganska så slapp. Prövade studentmössor idag på skolan. Känns spännande att studenten närmar sig. Fast man ska ju gå ett år till, men då får man ju extra valuta för pengarna då man kan använda mössan två gånger. En trevlig filmstund hade vi även efter maten. Jag imponerade på tränarna med mina kunskaper i skidhistoria. Överglänste iaf övriga elever, men dom visste ju inte ens vem Billan var å andra sidan...


// Den som inom kort är len som en barnarumpa igen


Kommentarer
Postat av: Adrian

Vadå? Marie Helene "Billan" Westin. Du måste ha sett film med ettorna :O

2009-01-22 @ 23:05:12
Postat av: Waller

Nej :P Najk, Jojje och Grabben visste inte heller :O

2009-01-24 @ 15:21:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0