Ösd

Nu är jag i Östersund. Jag, Ryssen och Pojke 14 delar en vräkig stuga på Camp Södergren. Imorgon ska vi skåpa i varsin klass. JVM-uttagningar står på programet och jag hoppas på att åka bra och förstärka mina aktier, som inte kan stå särskilt högt i kurs efter Harsa.

Är ju nytt år nu. Nyår var trevligt men lugnt. Dock har det inte varit något lyckat år hittills. Efter en liten incident igår mår inte min mobil så bra. Displayen är död. Så jag kan inte göra särskilt mycket vettigt med den. Svara på SMS går ju, men jag har ingen aning om vem som skriver och vad dom skriver. Så det känns rätt ogivande...



Börjar längta till sommaren lite smått, men först ska jag skåpa.

Kommentarer
Postat av: peter

när far ni

2009-01-03 @ 02:39:57
Postat av: Gräbn

de var på tiden, den där mobilen var ju från stenåldern.

2009-01-03 @ 12:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0