Kalla mig herr juniorlandslagsman ;)

Cirka 21.44 hördes ett enormt vrål eka här i ugglan 2. Upphovsmannen till vrålet var jag, och orsaken var ett visst telefonsamtal från en viss Ylva Grape, som råkar vara juniorlandslagskapten för skidorienteringen. Sprätta skumpan allihopa, OK Vargen har fått sin första landslagsåkare på över 10 år!!! Själv ska jag inte sprätta någon skumpa, nu börjar den riktiga uppladdningen!! Var länge sen ett telefonsamtal gjorde mig så lycklig. Så oerhört skönt att äntligen allt slit man har lagt ner betalar sig. Det är stunder som den här man inser att man verkligen älskar det här med idrott. Att lyckas uppnå någonting, som man jobbat för så oerhört länge och målmedvetet, är fantastiskt!!!




Nu är jag snart där, om mindre än två veckor bär det av!!

Ps. Ska försöka förhandla fram en rakning nu. En landslagsplats borde ju räcka tycker man... Ds.


Kommentarer
Postat av: Johanna

WOOOH!!! GRATTIS!

2009-01-12 @ 22:58:47
Postat av: Coach Norén

GRATTIS!!!



Nu måste du lägga minst lika mycket jobb på Skägg-förhandlingarna. Man får inte se ut hur som helst i landslagskläderna.



Grattis !!än en gång. Den platsen har du gjort rätt för. Njut ett dygn och sätt sedan fokus på veckorna som kommer. Du har gjort mycket rätt och riktigt fram till nu. Ändra inte på ett vinnande koncept.

2009-01-12 @ 23:14:21
Postat av: Anonym

GRATTIS!!!



Nu måste du lägga minst lika mycket jobb på Skägg-förhandlingarna. Man får inte se ut hur som helst i landslagskläderna.



Grattis !!än en gång. Den platsen har du gjort rätt för. Njut ett dygn och sätt sedan fokus på veckorna som kommer. Du har gjort mycket rätt och riktigt fram till nu. Ändra inte på ett vinnande koncept.

2009-01-12 @ 23:15:54
Postat av: tomten

grattis till platsen men bli inte baffydryg nu bara

2009-01-13 @ 13:33:25
Postat av: niklaws

Bra wallO!



Bara fortsätta köra som ryssarna så tar du det här!



Kom ihåg att det var min idé ;D

2009-01-13 @ 16:02:34
Postat av: Carl M

Baffydryg hahahaha. Hittar vi bara bankettkläder åt dig så ska nog hela veckan gå som en dans :)

2009-01-14 @ 09:13:35
Postat av: K Nordebo

Följ mina tips så kommer det gå bra det där :)



Baffy är inte dryg.

2009-01-14 @ 13:46:47
Postat av: Anonym

När har jag varit dryg? Hälsningar från en konstan t väggande (avdankad) föredetta älvsbyelev från ett soligt Schweiz.



Grattis till uttagningen

2009-01-15 @ 20:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0