Nästan roadtrip

Var ett tag sedan jag skrev detta beror mestadels på att jag inte haft tid helt enkelt, men även på grund av att jag har varit halvdöd efter söndagens SM långdistans. Har aldrig gjort något så jobbigt i hela mitt liv, banan var brutal. Finns knappt ord som räcker till för att beskriva hur jobbigt det var!! Men det var kul, eller så är det jag som är helt störd i huvudet som tycker så. Det gick ganska bra också, även om jag fick nöja mig med den retliga fjärdeplatsen. Fast orienteringen gick bra, var helt enkelt inte stark nog åkmässigt denna dag. För att ytterligare beskriva min trötthet kan jag säga att det verkligen sved till av smärta i triceps när jag skulle sticka fast en pizzabit på gaffeln senare samma dag.

Idag har jag varit på en liten biltur med Grabben in till storstaden, Luleå.  Där åt jag en trevlig och god middag tillsammans med familjen hos min bror, medan Grabben ägnade sig åt tofflande och innebandyspel. Sedan bar det av tillbaka mot byn. Termometern i Adrians racersaab, som vi lånat, visade för övrigt -31 på hemvägen. Det är kallt just nu, blir nog ingen morgonträning imorgon.  Sedan har jag dessutom två(!) matteprov den här veckan. Måste nog öppna böckerna snart, men inte ikväll.
 
Kan även bjuda på det senaste skvallret här på ugglan: CH är förbannad för att internet laggar så att han inte kan cama med alla brudar. Just nu springer han runt och anklagar alla för att de sitter och tankar.

Detta var allt för mig denna kyliga kväll. Eller bjuder på en liten låt som poppades i saaben ikväll.




But life still goes on
I cant get used to living without living without
Living without you by my side
I dont want to live alone hey

Kommentarer
Postat av: Ingon

Haha, vilken skön video

2009-02-18 @ 13:13:38
URL: http://ameow.blogg.se/
Postat av: Calle H

Men det var ju så! Jävla etta...

2009-02-18 @ 21:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0