Karaktärsdanande

Idag har det kräksnöat hela dagen. Det är dagar som denna man känner att man lever ute i skidspåret. Klafsade omkring med snö upp till pjäxkanten, och det gick inte lätt någonstans, jag lovar!! Var nog länge sedan jag diagonalade så mycket på ett skidpass. Kände mig som Sven-Åke Lundbäck då jag diagonalade i utförsbackarna. Men så sant som det är sagt: "Det som inte dödar det härdar." Det kan man tänka för att motivera sig till träning en sådan här dag. Eller så kan man ju alltid hoppas att konkurrenterna sitter hemma och myser med en kopp varm choklad i soffan, då snön vräker ner som värst.

Har även hunnit med en sovmorgon och en panikpackning denna dag. Som vanligt blev det lite stressigt då man skulle iväg med bussen. Kom på att jag skulle ta med slalomskidorna cirka 30 minuter innan jag skulle fara. Då hade jag inte heller koll på var jag hade varken skidor, pjäxor, eller stavar. Efter lite stress och utskällningar av halva familjen hittade jag alla grejer, och hann i tid till bussen!

Är det ingen som knäcker bildgåtan föresten? Som en ledtråd kan jag säga att ni ska tänka på vad det är för sorts bröd :P Får hoppas att det klarnar nu, gissningarna hittills är inte ens nära!

Kommentarer
Postat av: Waller2

de är precis va vi gör:)sitter å myser i soffan me en varm kopp choklad :D de är de man blir bäst av.

2009-02-09 @ 11:46:52
Postat av: nordebo

petr sedov hade inte suttit i soffan

http://www.langrenn.com/-jeg-tenker-trening-hele-tiden.4555639-1743.html

2009-02-09 @ 12:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0