Tlött

Då har man kört sitt jobbigaste pass på länge. Nu är det slut på mästerskapschillandet och årets höjdpunkt, i alla fall den tävlingmässiga, och nu är det åter det vanliga vardagsslitet som gäller. Dagens slit var en stafett 9*2,5 kilometer och tre sträckor per gubbe. Var jobbigt, men skönt att mitt lag vann och ännu skönare att jag höll undan för MarBe på sista sträckan. Då kände jag mig lite smått jagad. Nu känner jag mig inte jagad längre, däremot är jag riktigt trött. På gränsen till utslagen om jag ska vara helt ärlig, men det ska man ju vara efter ett riktigt bra träningspass.  

Har även utforskat tuben efter lite musik idag och kom att tänka på det pompiga soundtracket till Jakten på Röd Oktober. Det var faktiskt bättre än jag ville minnas och jag såg till att skaffa det genast. Hmm, min musiksmak blir bara mer och mer blandad och underlig. Fast det är väl bra att variera sig lite grann? Det tycker i alla fall jag. För övrigt är inte filmen så dålig heller. Framförallt bjuder Sean Connery och Alec Baldwin på riktigt bra skådespeleri. Så det är en film jag verkligen rekommenderar!

Kommentarer
Postat av: 90talare

du har inte kommit upp i min klass än i konstig musiksmak ju st nu rullar aqua, toy-box, e-type å modern talking ;) thats the shit

2009-02-04 @ 23:39:29
Postat av: Waller

Skulle kalla allt det där för mainstream, i alla fall jämfört med en rysk manskör som sjunger en pampig rysk militärlåt ;)

2009-02-05 @ 17:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0