Förrädiskt

Något känns fel just nu, men jag vet inte exakt vad felet består i. Kan det vara osedvanligt dålig form? Nja, knappast, speciellt då jag inte ens är säker på att formen är dålig. Med tanke på att jag dessutom knappast bryr mig om formkurvan 45 av 52 veckor/år låter det ännu mer otroligt att jag skulle oroas över eventuellt dålig form en av dessa 45 veckor.
Är bara en subtil känsla, som att något fattas, men jag vet inte riktigt vad. Kanske jag upptäcker vad det är i morgon, eller nästa vecka eller om ett halvår. Eller så kanske jag vaknar upp i morgon och har glömt bort att den ens existerade dagen innan. Vem vet!? Ibland kan man fascineras över känslor och det mänskliga psyket, är nästan så att man kan förstå min systers yrkesval (psykolog) ibland. Nåja, nu ska jag inte spåra mer utan hålla mig.


Finns något värt att berätta om dagen som nu närmar sig sitt slut? Inte mycket. Har tränat två pass. Ett motionscykel och ett skidpass. Lyckades få ännu en fin repa på skidorna när en stor sten dolde sig förrädiskt under det tunna snötäcket i Kalix. Kände mig på något sätt väldigt omotiverad till skidåkning idag. Får hoppas att det berodde på hur extremt less jag är på Kalixs 3,5a och inte något annat. Såg en ganska bra deckare ikväll på TV. Lär bänka mig framför dumburken imorgon också för att se hur det hela slutar!

PS. Det kräksnöar just nu :) DS.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0