I'm not dead, yet

Jag lever faktiskt hur otroligt det än kan verka med tanke på min uppdateringsfrekvens den senaste tiden. Även om jag seriöst trodde att jag skulle dö onsdag förra veckan. Mycket har hunnit hända sedan sist. Har åkt masstarts-SM i Övik. Efter ett lopp som i det stora hela var bra så sumpade jag troligen ett silver på en kontroll och slutade än en gång på den retliga fjärdeplatsen. Får hoppas att min första SM-medalj sedan H15 kommer nästa säsong istället. Har fyra fjärdeplatser sedan dess. Har även hunnit med att träna riktigt bra, sen blev jag tyvärr sjuk. Onsdag förra veckan var det som värst, mådde så dåligt att det kändes som att döden väntade runt hörnet. Sedan vände det dock och tillfrisknandet gick ganska så smärtfritt. 



För att samla in en slant till skidlinjen läser vi just nu av fjärrvärmemätare på byn. Detta leder till att vi "våldgästar" många hem. Jag och Niklas stötte på många olika personligheter under vår runda på Östermalm igår, vissa trevligare än andra. Dom flesta var dock riktigt trevliga, speciellt dom som bjöd oss på godis!!
Ikväll föll vi för ett litet udda infall med Calle H i spetsen. Han kom på den lysande idén att vi skulle dra på tjejkväll. Bussarna var ju gratis så då kan man ju passa på att vidga vyerna en aning, tyckte iaf jag, Najk och Calle. Kvällen innehöll en del höjdpunkter. Som till exempel en billig makeover av min stil på JC, starfucking på Carlings (Britta Norgren), årets första mjukglass och mina två kompanjoners udda "nicktävling". Kan även nämna att det var tjejer överallt. Som en anonym vän uttryckte det: "Det är ju så många tjejer att man inte vet vilket håll man ska titta åt."

Kan försöka lova tätare uppdateringar i framtiden, kan dock skylla på att internet här på ugglan har varit ur funktion i en vecka. Detta tack vare vissa smärre handhavande problem hos bodensaren på våningen över mig.

Bifogar även en låt som faktiskt passar in till dagens rubrik i viss mån...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0