Skeda med ketchup?

Helgen var ganska lugn. Jag tränade lite grann, närmare bestämt 7 timmar. Var fint. Öhh, finns inte så mycket mer att skriva om. Jag agerade även levande snöslunga hos mormor. Jag hacke och borre och brände och sen  gav jag upp...  För dom okunniga kan jag informera att det sista var en aning pistvakt influerat. Något så roligt skulle jag aldrig komma på själv.

Idag har jag tränat, inte helt oväntat. Har även hunnit med EN lektion. På lunchen kläckte jag även dagens visdomsord: "Jag tycker inte om att skeda med ketchup." OBS! Det är inte precis som det låter, utan litelite annorlunda...

Jag har även träffat många trevliga och vissa lite mindre trevliga människor. Har knackat dörr nere på Östermalm och läst av fjärrvärmemätare. Man får även se att det finns en del fina hus här i byn. Dock är det drygt att resten är gruppen så slöa att man får göra nästan allt själv...

Klappat och klart för ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0