Tillbaks i kung Bores rike :(

Jaha, nu var man hemma i det pissiga Norrbotten igen och här ligger naturligtvis snön meterdjup. Är så less på snön och vintern nu att jag bara vill spy. Skulle vara bra om det var skare, men nu är det inte ens det. Kanske detta beror på att det är tungt att återvända till vintern nu när man har fått en smak av sommaren. Lägret i Göteborg var grymt, på alla vis. Förutom att vi bodde inträngda i världens minsta fyrabäddsrum. Har verkligen hittat känslan i orienteringen. Av totalt åtta träningspass har jag bommat mindre än minuten på fem. Nu gäller det bara att hitta farten i bena innan kommande tävlingar så kan det bli riktigt roligt.

Även vid sidan av det träningsmässiga var lägret en höjdare. Mycket kortspel blev det som vanligt, och som vanligt var det även mer eller mindre ärligt kortspel från vissa håll. Även en hel det annat roligt, som dock inte blir lika roligt återciterat på en blogg, inträffade. Igår avslutades lägret på ett något onyttigt sätt. En pizza, ett skrov på Max och flygresa hem. Ruggigt skönt att slippa en 16-timmars tågresa hem i alla fall. Nu är man dock något trött i sina ben så denna dag blir förmodligen av det slöare slaget. Har mina tre relativt nyinköpta DVD-filmer att se...

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför är du less på snö? Är det för att du förlorar i din älskade sport?!???!

2009-04-18 @ 00:04:07
Postat av: Jag

Nej, det är för att jag vill kunna köra min ännu mer älskade sport...

2009-04-18 @ 13:02:44
Postat av: Anonym

Det är skare i Uber byn (inte byn) :D

2009-04-18 @ 18:11:52
Postat av: Jag

I kalix också :P

2009-04-18 @ 20:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0