Äntligen dags!!

Idag bär det äntligen av söderut mot förhoppningsvis värme och framförallt barmark. Jag ska på  ol-läger i Göteborg. Som jag har laddat för årets ol-säsong. Har egentligen varit mitt enda mål sedan JVM var över, och imorgon inleds den så äntligen. Allting är klart, kompassen är hittad, nylontröjorna likaså, löpsteget är trimmat och viktigast av allt, matchvikten är funnen.  På måndag väntar dessutom årets tävlingsdebut, Snötrampen. 12 kilometer lång och tuff långdistans väntar, med ett ganska hyfsat startfält dessutom. Mer info finns på Fjärås AIK:s hemsida nedan.

Snötrampen 2009

Nu måste jag ta mig en liten packning och en liten dusch efter dagens morgonjogg. Finns ju vissa som av någon underlig anledning klagar på intorkad svett ;P

// 21,4

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur f.n kan du vara en kvart efter, herr juniorlandslagsman???????????!

2009-04-18 @ 00:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0