Genombrott

Så har man klarat av en helg helt ensam, eller i alla fall nästan, i Älvsbyn. Även om helgen inte riktigt blev vad jag hoppats på i förhand, så kan jag rapportera att jag har överlevt. Fast lördagkvällen var riktigt dryg... Kände mig bara less och då inte så lite heller. Men sen då söndag kom vände det av flera olika anledningar... :D
Vad har jag då egentligen gjort denna helg? Ja inte så mycket om jag ska vara helt ärlig. Sett några filmer, bland annat Die Hard 4.0. Bruce Willis är ändå grymt skön som John McClane!! I övrigt har jag tvättat kläder, handlat mat, lagat mat och ätit mat. Har känt mig lite som en riktig hemmafru!! Annars har mina överlevnadsknep hetat sms och msn :P Lite otur att det dessutom var en av få träningsfria helger. Ett fint träningspass är ett utmärkt sätt att få några timmar att försvinna spårlöst...

Inte mycket att skriva om får förlänga inlägget med denna gamla goding. Inte så dum just nu, kanske inte den bästa låten, men texten är i alla fall bra...



F

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0