Slut på det roliga

Nu är OL-säsongen över, en säsong som på det hela stora varit en great succes. Många ganska bra lopp och mycket få riktiga skitlopp, bara en handfull bottennapp. Efter ett mycket lyckat O-ringen hade man kanske hoppats på mer på SM. Men om någon för ett år sen hade sagt till mig att jag skulle bli 22a och 23a på SM, med två lopp som jag inte ens är nöjd med, hade jag förmodligen sagt åt personen att inte driva med mig. Nu var det alltså slut på den roliga säsongen, precis som med mycket annat i mitt liv...

Nu börjar mitt gamla tråkiga liv om, bara att träna som f-n inför den kommande skidsäsongen. Har dragit igång rejält i början på denna vecka, och det känns rejält i kroppen. Har träningsvärk i allting ovanför midjan, och även vissa saker under.. Idag var det skolfoto med skidlinjen, ett foto som verkligen kan rekommenderas i den kommande katalogen ;) Min nya tävlingsdräkt har kommit nu, kändes bra att dra på sig ABK-dräkten. Den är då helt klart snyggare än Kalix dräkt. Kan nämnas att den fick äran att vara med på foto, kompletterat med lite annan rekvisita...

Ikväll har vi sett hockey på forum. Nice med hockey-bio. 40 spänn i inträde är väl inte helt gratis, men då ingick även dricka och popcorn, inte så illa. Mindre nice med lule-förlust :( Riktigt frustrerande att hålla på lule just nu. Nu är det CL på TV, men jag måste kanske plantera lite växter. Tycker inte om biologi just nu :S

JFT, då slipper man alla bekymmer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0