Jobbigt och mindre jobbigt

Idag har veckans tyngsta skoldag klarats av. Hela två lektioner, varav en bestod av att sitta och plonka lite på en gura och på den andra såg vi film...
Träningsmässigt har det varit desto tuffare. Idag har vi kört rullistester, stakning och benskaten. Benskaten gick faktiskt bra och stakningen mindre bra. Kanske inte så oväntat med tanke på att jag har varit OL-bög ganska så mycket denna sommar. Det är lite ironiskt att det enda testet jag persar på är benskaten, eftersom jag endast kört tre pass skate på hela sommaren :P Lite surt att man hade lite otur med sekunderna, 6 sekunder hade gjort ganska stor skillnad placeringsmässigt. Men med ett så pass rejält pers, 16 sekunder, kan man inte vara annat än nöjd. Efter  rullisarna for jag och prövade löpa 3000 meter. Första gången någonsin för mig och det märktes. Hade problem med utgångsfarten och tiden 10,30 är jag verkligen inte nöjd med. Men utan draghjälp och med ett benskatetest i bena är det nog inte så dåligt.
Även en sväng gym har hunnits med och även där blev det ett nytt pers, 9 st chins, dock utan kontrollant så det är ganska så inofficiellt...
Ikväll har vi lattjat lite fotboll och som vanligt var jag planens gigant.....  not!! Men mina DS-trainer (löparskor) visade oväntad känsla på innerskruvar :P

Är en smula besviken på Real som inte fick till någon fin värvning igår. Eller som en vän till mig uttryckte det:
"Inte ens Villa fick dom"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0