Testing

Idag har vi kört styrketester här på skidlinjen. För mig gick det bra, tre övningar resulterade i tre personliga rekord. Även fast jag är lite klen så börjar jag nu äntligen nå en hygglig nivå rent styrkemässigt. 47 på golden three är iaf bra mycket bättre än min debut i ettan...  Efter styrketestet följde ett eget litet 3000 meters lopp nere på Älvåkra. Det gick inte så bra, 10.20 är väl inte så dåligt med tanke på att jag löpte ensam mot klockan, men jag är då verkligen glad att det inte är 3000 meter bana jag ska löpa på SM till helgen. Är dock ganska lugn, 9000 meter orientering i tuff sörmlandsterräng lär passa mig betydligt bättre...
 
Vad mer kan man berätta? Inte så mycket. Aspen har minsta skägget i ABK. Johan trodde han var rolig när han gömde gurkor i vissa brödbitar på kvällens internatfika. Okej, det var faktiskt ganska roligt. Speciellt med tanke på att det var Adrian som fick en liten special surprise i mackan. Audi A4:s färddator gör smygreklam för OK. Undrar vad Shell tycker om det?? Nog med kloka(?) konstateranden för i kväll.

Ps. Alla vi i ABK visar fin form. Tre överkroppsövningar, tre åkare, nio personliga rekord!! Ds.

Po...

 

Kommentarer
Postat av: ...

Vilka är det som ingår i ABK då?

2008-09-15 @ 23:09:37
Postat av: unknown

bill och bull dvs räven och röven

2008-09-16 @ 13:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0