Sista sommardagen?

Idag har jag inte tränat. Hade tänkt vara riktigt slö idag. Allt gick enligt planen från början vaknade efter 12 någon gång, men sen gick allt åt skogen. Min pappa satte mig i arbete, med att gräva upp halva trädgården för hand. Var faktiskt rätt så jobbigt. Är såna gånger man faktiskt önskar att man ägnade fler träningstimmar åt gym än än att löpa i skogen. Fast att gymma är ju så grymt tråkigt...
Jag kan i alla fall trösta mig med att det var riktigt nice väder. Var detta sommarens sista chans att bättra på brännan? Tog inga risker så för säkerhets var det BÖ som gällde!! Dagens väder fick mig faktiskt att tänka tillbaka på årest första riktigt stekiga dag och hur mycket som hänt sedan dess. Har verkligen varit en händelserik sommar och på det stora hela har den ändå varit positiv. 



Imorgon bär det av till Seskarö för sprint-DM och sedan direkt vidare till Ammarnäs, där vi på skidlinjen ska träna skiten ur oss i några dagar. Så byn kommer att skonas från min närvaro fram till tordag :P

Om någon är mer nyfiken på Ammarnästrippen kan jag rekommendera skidlinjens blogg: alvsbyskidlinje.blogg.se

Nu är jag trött ska kanske sova, eller iaf inte skriva något mer här ;P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0