Average

I helgen löpte jag medel-SM i Mölnbo, en liten bit utanför Gnesta. Det gick väl så där. Kvalet hyggligt lopp dock lite slarviga småbommar, totalt cirka 2 minuter. Gick dock stabilt(?) vidare som 8a i heatet.
På lördag föjde sedan finalen. Ett dåligt lopp, 3 minuter bomtid, ledde till en trots allt hyfsad placering, 23a. Var verkligen tur att det var riktigt svårt i finalen. Annars kunde jag ha skådat i stjärnorna efter denna placering med dagens lopp...


Fighting face


Efter tävlingarna for jag till min bror i huvudstaden. Det går framåt, om än sakta. Var dock ett trevligt besök, mycket skönt snack med honom och hans kompisar. Kan ni föresten gissa vilken adress Mekonomen i Falun ligger? Ryckepungsvägen 1. Undrar hur dom egentligen kom på det gatnamnet? Var det månne en vägarbetare som kliade sig väldigt mycket på pungen medan han byggde vägen? Detta var en liten inblick i våra intressanta samtal. Andra saker som konstaterades är att det är lite underligt att alla diktatorer har mustasch, medan alla revolutionärer har skägg.


Helgen avslutades med en dryg tågresa, som dock blev lite odrygare på grund av att den gamla räven lyrre åkte samma tåg. Sammanfattningsvis blev en helg som hade potential för att bli ett rejält fiasko, på det stora hela mycket lyckad. Hade väl kunnat vara bättre, kanske rent av ganska mycket, men jag har kommit fram till att drömma är något man ska göra medans man snarkar...

Om någon tvivlar på adressen så finns den på denna länk:
http://www.mekonomen.se/default2.asp?p=butik&m=butik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0