Hes

Igår var jag på hockey. Idag har jag ingen röst. Så kan det bli om man skriker för mycket på en kväll, synd bara att man skrek i onödan eftersom Luleå förlorade ändå. Det var ändå roligt, man kan nästan jämföra stämningen på läktaren med en konsert. Förutom det faktum att bandet man är där för att se inte brukar förlora, som Luleå Hockey tenderar att göra allt för ofta nu för tiden...

Annars då? Inte så mycket, tränar ganska mycket just nu. Har tagit åt mig lite av kritiken jag fick på träningssamtalet i måndags, tränarna tycker jag tränar för lite timmar. Okej, erkänner att jag själv också är medveten om att det blivit lite för lite träningstid, även om jag inte är den som tror på dumträning med syfte bara att samla träningstimmar. Har helt enkelt varit mycket annat som har hänt. Kvalitet före kvantitet är annars min träningsfilosofi. Fast nu behöver ju inte alltid det ena utesluta det andra. Pass som stått på programmet i veckan är bla löpintervaller på Älvåkra, broarna runt (Sikfors-edition) och skateintervaller i Lillträsk. Broarna runt blev ett händelserikt tre-timmars pass. Några höjdpunkter var, svandyk (jättekrasch) i ett dike, bullpaus på Geta-persväg och Calle Holmgrens rullisar ;P

En dryg månad in på skolåret kan man bara konstatera att skidlinjen anno 2008-2009, är en nog så trevlig årgång som dom två tidigare jag upplevt. Bra stämning och väldigt högt i tak större delen av tiden. Enda lilla problemet är väl att vissa kanske spelar lite för mycket CS. Fast istället för att gnälla på det, gjorde jag idag något jag aldrig hade trott att jag skulle göra, installerade CS på min dator!! FY FAN, vad dålig jag var :P

Nu väntar ännu en helg i denna underbara by, även kallad Älvsbyn. (OBS ironi!!) Jaja, man har väl varit med om det förr och överlevt då så det ska nog inte vara några problem nu heller, förhoppningsvis. Det finns ju alltid något man kan hitta på, om inte annat kan man ju se till att träna bra, vad nu det egentligen innebär?

/ Träningsnarkomanen (?)

Kommentarer
Postat av: Nordebo

fan, farligt att installera cs.. beroendeframkallande

2008-10-03 @ 19:22:27
Postat av: Niklaws

oooooja!

2008-10-03 @ 23:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0