Mjölk

Idag var det dags för laktattest, det var jobbigt. Fast inte riktigt lika jobbigt som förra året, så i år slapp alla höra mig stöna som en pålad polack i 5 minuter efter avslutat test. Skönt att slippa det, och jag sprang ändå snabbare i alla pulser. Dock surt att inte ta sig under 3-minutersvallen på sista tusenmetarn. Fast mina 3,02 var ändå dagens snabbaste tid, så jag ska inte deppa över det. Det finns annat jag kan deppa över istället...




ABK-tightsen var snabba idag, för snabba för fotografen/kameran, vilket kanske syns ;)


Har lagt märke till en sak angående min nya jacka. Som alla säkert vet finns det ett märke som heter 8848. Vad alla kanske inte vet är att det är höjden på Mount Everest. Märket på min jacka heter 2117, som för övrigt är(var) höjden på sveriges högsta berg Kebnekaise. Alltså ett riktigt wannabee-märke, fast det passar väl en wannabee som mig rätt så bra...

Glömde berätta om en riktigt klantig sak jag lyckades med igår. Som ni läsare vet har jag varit på läger i Finland nyligen och det här med olika tidszoner kan ställa till med problem. Satt hemma vid datorn när jag som hastigast tittade på klockan, 18.05, eftersom min buss går 19 från Kalix. Då klockan helt plötsligt var så mycket blev det fart på mig. Packning och middag gick i en rasande fart. Väntade dock på min hämtning och tittade på klockan, 18.58, nog brukar dom vara lite sena ganska sena ofta, men så här sena har dom aldrig varit. Då inser jag mitt misstag, klockan är i själva verket 17.58 svensk tid. Ridå ner. Att man kan vara så klantig ibland. Fast det känns som att det där med att klanta sig har blivit en alltför vanlig företeelse i mitt liv den senaste tiden...


Tjenis penis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0