LÖP

Idag har det varit löptest. Aldrig förr har jag varit så snabb uppför storkanis sluttningar. Tiden 10.38 innebar personligt rekord med 3 sekunder. Ytterligare ett tecken på att jag är bättre tränad än någonsin tidigare. Längtar verkligen till skidsäsongen nu. Detta löptest är lite underligt. Ibland underbart, för att i nästa stund förvandlas till ett rent helvete. Idag bjöd det på båda delarna, kände sådan press innan att jag mådde illa. Kände mig tvingad att persa och det kan vara lite jobbigt, men då det väl var gjort var känslorna de motsatta. Världen var helt plötsligt alldeles underbar och allt kändes med ens så enkelt. Kanske låter helt stört, men på något sätt känns det som att min relation till storkanis är som ett kärleksförhållande. Kanske är enklare på det viset, ett berg säger i alla fall inte att man inte är tillräckligt framåt... Å andra sidan blir det jävligt tråkigt att dejta ett berg ;)

Måste skriva att jag verkligen är nöjd med min nya mössa. Äntligen har jag hittat en mössa som passar min tjocka skalle!! Kommer fortfarande ihåg när jag skulle köpa en keps i vintras  Storleken var "one size fits all". Pyttsan, på min skalle var det inte ens nära att den skulle gå ner...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0