Förståndig, eller kanske äntligen förstående i alla fall

Nu så var man äntligen frisk, såväl fysiskt som psykiskt. Den lilla förkylningen verkar inte ha tagit så hårt på mig, för farten idag var det då inga fel på. Det är bara att fråga Calle H om någon tvivla på det ;P Löpintervaller av blandade slag stod för övrigt på programmet. Tänkte hålla igen en smula, men det är inte alltid så lätt. När tävlingsdjävulen tar över och man vägrar att tolerera att få pisk i sin egen paradgren :P Vad har annars hänt idag då? Har sladdat lite med Gondy, okej särskilt mycket sladdande blev det inte, men körkortet börjar äntligen närma sig nu!!!

Ikväll har man så äntligen tagit itu med något man egentligen borde gjort för länge sen. Ett samtal och kanske framförallt ett möte ansikte mot ansikte var nog precis vad som behövdes. Känns mycket bättre än det gjort på länge nu, kanske det bästa sedan 20-21/9?? Jaja, kan säga att kvällen med Frida var trevlig och lärorik på flera sätt. Dels lärde jag mig mina första buggsteg, värre avancerat ;) Jag lärde mig även att jag är fin. Tyvärr inte fin nog, OBS!! egen slutsats.. Men viktigast av allt lärde jag mig nog att förstå vissa saker... Ska nog försöka lära mig att inte skriva alltför mycket personligt på den här sidan nu. Känns som att det börjar bli dags nu, eventuellt... :P

För övrigt gjorde mina gamla trogna träningskamrater, blöjtightsen, comeback idag. Vissa kanske skrattar åt dom och påstår att det enorma hålet i grenen liknar någonting annat. Men dom är riktig sköna faktiskt, och snabba ;) För övrigt fick jag en hostattack modell allvarlig idag. Hostade så att det kändes ända ner under pungen idag, på något konstigt sätt. Sluta skratta där hemma vid datorerna.. Ont-under-pungen-hosta, är absolut ingenting att skratta åt, eller jo okej det är det nog då jag tänker efter.. :D:D

Även om jag råkar ha sovmorgon imorgon, så börjar det nog bli dags att gå och sova nu... Med önskningar om en god och lyckosam natt till alla mina läsare :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0