Uppskjutet

Just nu är jag lite förkyld :( Dock är det inte så farligt, dels pga att förkylningen inte är så allvarlig och även eftersom nästa helgs Vinterpremiär i Kiruna är inställd. Nu behöver inte tävlingsduglig form infinna sig före gaylandskampen om 3 veckor ;) Då är inte en liten förkylning så allvarlig...

Men då man inte kan träna får man hitta på annat, som att göra simpsonstestet tex: http://www.expressen.se/noje/webbtest/1.1356260/vad-kan-du-om-simpsons
Ni kan försöka slå mina 17 rätt, om ni kan ;)

Annars försöker jag se till att ta körkortet så snart som möjligt. Det går framåt, eller, det tar sig, som mordbrännaren brukar säga... I torsdags var jag på halkbanan. Det var riktigt roligt att sladda lite, speciellt med grabben som CO-driver. Man kan lugnt säga att mina sladdar var av minst sagt varierande kvalité :P Men jag vågade i alla fall försöka ordentligt till skillnad från många andra (tjejer). Friskt vågat hälften vunnet!! :D

Ps. Idag har jag fått min skidO-klubbs nya mössa, den ser för jävlig ut. Kommer nog att presentera en bild på den fina(?) skapelsem inom kort. Fram tills dess kan jag försöka förklara dess utseende genom att den får mitt huvud att se ut som en stor morot med vissa 80-talsinfuenser... :P Ds.


OK Vargens nya mössa!? Nej, detta råkar vara en vanlig morot... ;)

Kommentarer
Postat av: peter

jag fick 19 rätt så HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2008-11-08 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0