Invalidiserad

Jag har äntligen kommit på en fördel med att vara kalixbo, man har skridskoåkning medfött ;P Tyvärr har man inte samma känsla med en sån där rund svart liten sak, även kallad puck. Orangea små bollar ska det vara, och en stor plan, utomhus, i bitande kyla. Då trivs kalixborna som bäst... :D:D Enda nackdelen med skridskor är att den där isen är hård och gör ont att krascha på. Det gjorde jag idag och nu är jag invalidiserad i min högra höft. Kan knappt gå nu...


Lär dig krypa, lär dig gå, lär dig hata KBK!!!!
Go NSK!!!!

För er utsoknes/oallmänbildade läsare står KBK för Karlsbors Bandy Klubb och NSK för Nyborgs Sportklubb.

Idag fick vi så tillbaks våra matteprov. Som väntat hade det gått bra. Eller bra kanske var en underdrift, spikade provet. Fast då det gäller mig är det väl ingen ovanlighet. Fast orka bry sig om ett simpelt prov egentligen. Orka bry sig om skolan överhuvudtaget. Att vara duktig i skolan är bara ogivande, tro mig. Inte gör det en lyckligare på något vis överhuvudtaget. Tvärtom är det snarare troligt att du blir mobbad och utstött. Eventuellt blir du klassad som han som är såååå duktig. Fyfan vad jag är less på den rollen. Vissa kanske inbillar sig att det är dom med bra betyg som får dom fina och välbetalda jobben. Dessa går dock till de som har kontakter, inte dem med 20,0... 

Kommentarer
Postat av: Anonym

betygen i sig betyder inget,

men kunskapen är ovärderlig,

plugga på

2008-11-13 @ 22:24:30
Postat av: Nordebo

fan mitt namn kom inte med

2008-11-13 @ 22:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0